Τα τελευταία χρόνια η Tesla είχε αυξήσει τις αρχικές τιμές πώλησης, οδηγώντας έτσι σε άνοδο και τις τιμές πώλησης των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων.
Οι αυξήσεις αυτές στα μεταχειρισμένα ήταν ραγδαίες, ενώ πολλές ήταν οι περιπτώσεις όπου ένα μεταχειρισμένο Model Y πωλούνταν πιο ακριβά απ’ ότι ένα νέο, κυρίως εξαιτίας αγοραστών οι οποίοι ήθελαν να αποφύγουν τον χρόνο αναμονής για την παράδοση των καινούργιων αυτοκινήτων. Η ζήτηση αυτή έγινε αντικείμενο εκμετάλλευσης μεταπωλητών οι οποίοι σκόπιμα πουλούσαν τα Tesla σε υψηλότερες τιμές, καθώς οι χρόνοι αναμονής για την παράδοση ενός νέου Tesla σε ορισμένες περιπτώσεις έφταναν τους 6 μήνες.
Το συγκεκριμένο φαινόμενο δείχνει να φτάνει στο τέλος του, αφού σύμφωνα με στοιχεία του Reuters από το Edmunds, παρατηρείται πτώση 17% στην μέση τιμή των μεταχειρισμένων Tesla. Όπως συγκεκριμένα αναφέρεται , η μέση τιμή ενός μεταχειρισμένου Tesla είχε φτάσει στην κορυφή τον Ιούλιο με 67.297 δολάρια, ενώ τον Νοέμβριο είχε πέσει στα 55.754 δολάρια. Παράλληλα τα μεταχειρισμένα Tesla έμεναν στο απόθεμα των εμπόρων για 50 ημέρες, κατά μέσο όρο, τον Νοέμβριο, σε σχέση με την πτώση μέσης τιμής 4% και τις 38 ημέρες που έμεναν όλα τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Στους βασικούς λόγους πτώσης των μεταχειρισμένων Tesla καταγράφονται οι εκπτώσεις της Tesla στα νέα της οχήματα, αλλά και οι εκπτώσεις φόρου που αναμένονται τον επόμενο μήνα στις ΗΠΑ.
Η πτώση στην τιμή των μεταχειρισμένων Tesla αναμένεται να αυξήσει το κοινό που θα μπορεί να αγοράσει ένα τέτοιο όχημα, έστω και μεταχειρισμένο, ωστόσο αυτό μπορεί να σημαίνει πίεση στις πωλήσεις νέων οχημάτων για την αυτοκινητοβιομηχανία.