Παρά την σκληρή κριτική για την αντοχή και την περίεργη εμφάνιση του Cybertruck, το νέο pickup της Tesla, έχει δεχθεί περισσότερες από 200.000 παραγγελίες, μέσα σε λίγες ημέρες.
Η παρουσίαση του Cybertruck, έκανε viral το νέο pickup της Tesla, ενώ δεν ήταν λίγες οι αναφορές στην παρουσίαση ως “φιάσκο”. Ωστόσο, το φουτουριστικό ηλεκτροκίνητο pikcup έχει καταφέρει να εξασφαλίσει ήδη περισσότερες από 200.000 προ-παραγγελίες μέσα σε περίπου 3 ημέρες, αποδεικνύοντας πως το ενδιαφέρον για ένα διαφορετικό, οικονομικό pickup υπερβαίνει τα λάθη της παρουσίασης.
Εξηγώντας την έλλειψη καμπυλών στην εμφάνιση του οχήματος, ο CEO ανέφερε στο twitter πως το συγκεκριμένο ατσάλι, δεν μπορεί να “πρεσαριστεί” προκειμένου να διαμορφωθεί με κομψές καμπύλες όπως τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, αφού οι πρέσες σπάνε πριν αυτό λυγίσει. Το υλικό περιγράφεται ως “ultra-hard 30X steel” και πρόκειται για το ίδιο που χρησιμοποιεί το Starship της SpaceX.
https://twitter.com/elonmusk/status/1198700591465156608
Κατά την παρουσίαση ο Elon Musk θέλησε να αποδείξει την αντοχή του Cybertruck. Πράγματι, η πόρτα έμεινε ανέπαφη, έχοντας χτυπηθεί αρκετές φορές με βαριοπούλα. Ωστόσο, τα τζάμια ράγισαν όταν έπεσε πάνω τους με δύναμη μία σιδερένια μπάλα, με στελέχη της Tesla να αναφέρουν πως χτυπούσαν τα συγκεκριμένα παράθυρα αρκετές φορές πριν την παρουσίαση, κάτι που μπορεί να οδήγησε στην φυσική τους φθορά.
https://twitter.com/elonmusk/status/1198090787520598016
Αρκετά μέσα εξαιτίας του περιστατικού, χαρακτήρισαν το νέο όχημα ως φιάσκο και αποτυχία, ενώ χιλιάδες memes έκαναν το νέο όχημα viral στα social media εξαιτίας της ασυνήθιστης εμφάνισής του. Παρ’ όλα αυτά, η χαμηλή του τιμή, σε συνδυασμό με τις εντυπωσιακές του επιδόσεις , ξεπέρασαν τις αρνητικές αναφορές αφού το Cybertruck “έκλεισε” περισσότερες από 200.000 προ-παραγγελίες μέσα σε 3 μέρες.
Και ενώ η μετοχή της εταιρείας βούτηξε στο -6%, τα θετικά νέα των προ-παραγγελιών ανατρέπουν την εικόνα βάζοντας την εταιρεία περίπου στο +4%, πριν το άνοιγμα. Σύμφωνα με αναφορές του Elon Musk στο twitter, οι περισσότερες παραγγελίες έχουν πέσει στον διπλό ηλεκτροκινητήρα, με μικρή διαφορά ακολουθεί το Cybertruck με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες, ενώ το μικρότερο ενδιαφέρον αφορά την βασική έκδοση του μονού ηλεκτροκινητήρα. Το συγκεκριμένο “μείγμα” παραγγελιών ωστόσο αναμένεται να μεταβληθεί προς όφελος της standard έκδοσης, αφού έως τώρα έχουν παραγγείλει κυρίως φανατικοί θαυμαστές των Tesla, οι οποίοι συνήθως επιλέγουν τις πιο advanced εκδόσεις.
https://twitter.com/elonmusk/status/1198344195317985280
https://twitter.com/elonmusk/status/1198788116372344832
Ο CEO εκτός των άλλων τόνισε πως οι παραγγελίες αυτές έγιναν χωρίς να υπάρξουν καθόλου διαφημίσεις ή πληρωμένη προώθηση της νέας κυκλοφορίας. Οι αστείες αναφορές στα social media, αλλά και οι απόψεις γνωστών youtubers, όπως ο Marques Brownlee δείχνουν πως βοήθησαν την εταιρεία.
Είναι βέβαιο πως η συζήτηση θα συνεχιστεί, όσο μάλιστα ο CEO φουντώνει τις συγκρίσεις με παραδοσιακά κορυφαία αυτοκίνητα στην κατηγορία τους, όπως το Ford F-150 και η Porsche 911, τουιτάροντας πως το νέο του δημιούργημα είναι “Καλύτερο φορτηγό από το F-150, ταχύτερο από μία a Porsche 911” .Ενδιαφέρον έχει επίσης το πως θα επηρεάσει τις πωλήσεις των πολλά υποσχόμενων pickup της Rivian, τα οποία αν και πιο ακριβά, δεν καταφέρνουν να πλησιάσουν ορισμένα από τα χαρακτηριστικά-κλειδί του Cybertruck.
Σημειώνεται πως η Tesla έχει εξασφαλίσει τις συγκεκριμένες παραγγελίες με προκαταβολές των $100, οι οποίες ωστόσο δεν είναι εγγυημένες αφού μπορεί κανείς να αποσύρει το ενδιαφέρον του αργότερα εάν το επιθυμεί.