«Τα ηλεκτροκίνητα προσφέρουν μία τεχνολογία η οποία αρέσει στον κόσμο. Εστιάζουν στην τεχνολογία, στο κοινωνικό status και την ευθύνη τους απέναντι στο περιβάλλον, τους ενδιαφέρει να είναι “κουλ”», δήλωσε ο Istvan Kapitany, επικεφαλής των παγκόσμιων δραστηριοτήτων της Shell. Παράλληλα, συμπλήρωσε πως η τιμή του πετρελαίου δεν μπορεί να περιορίσει την ζήτηση για τα ηλεκτρικά οχήματα γιατί ο λόγος για τον οποίο επιλέγονται είναι η οδική εμπειρία, η ευχαρίστηση που προσφέρουν όντας παράλληλα φιλικά προς το περιβάλλον και όχι το πώς συγκρίνονται με τα πετρελαιοκίνητα σε απόλυτους οικονομικούς όρους.
Η Shell κάνει προσπάθειες ώστε να μεταβάλλει τη θέση της και να κερδίσει από την αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πέρυσι, εξαγόρασε την NewMotion , τον μεγαλύτερο πάροχο φόρτισης στην Ευρώπη. Επίσης συμφώνησε με την IONITY (εταιρεία φόρτισης που δημιουργήθηκε από τους BMW, Daimler, Ford, Volkswagen) προκειμένου να επεκτείνει τις δραστηριότητές της μέσω 100 σταθμών φόρτισης σε όλη την Ευρώπη.
Ο κ. Kapitany έκλεισε λέγοντας πως θα δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες τους να «φουλάρουν» την μπαταρία των αυτοκινήτων τους μέσα σε 5 λεπτά, ενώ στάθηκε στο γεγονός ότι θα αλλάξει η εμπειρία του καταναλωτή στα ηλεκτρικά… «βενζινάδικα» αφού αυτά θα αλλάξουν ώστε να είναι έτοιμα να φιλοξενήσουν για περισσότερη ώρα τους πελάτες προσφέροντας τους υπηρεσίες όπως εστιατόρια, μίνι-μάρκετ, υπηρεσίες φόρτισης και αλλαγής μπαταριών, υπηρεσίες car-sharing κ.α.
Πηγή : Bloomberg